پرش به محتوا

آموزش گرفتن بک لینک با انکرتکست کلمه کلیدی از گوگل: این یک ابر بک لینک است !

در قسمت های قبل تکنیک های نابی را برای به دست آوردن بکلینک برایتان بازگو کردیم . اگر این قسمت ها را نخوانده اید ، از لینک های زیر کمک بگیرید:

لینک بیلدینگ 1

لینک بیلدینگ 2

این قسمت قصد داریم یک تکنیک فوق العاده خفن برای به دست آوردن یک بک لینک قوی را برایتان شرح دهیم. بک لینک حاصل از این تکنیک آن قدر قوی است که می توان به آن ابر بک لینک گفت . (این اسم ابداع خودم است. ) پس در ادامه با ما همراه باشید:

کدام بک لینک از همه نوع بک لینک قوی تر است ؟

تقریبا همه سئوکاران می دانند که بک لینک باید سه ویژگی مهم را داشته باشد. این سه ویژگی عبارتند از:

  • دامنه لینک دهنده قوی باشد.
  • انکرتکست آن ها همان انکرتکست کلمه کلیدی باشد.
  • به صورت فالو باشند.

به عنوان مثال ، اگر شما بتوانید در صفحه اصلی سایت گوگل یا یاهو ، با هر کلمه کلیدی ای ، بک لینک خود را بگنجانید ، قطعا ظرف مدت زمانی بسیار کوتاه ، در آن کلمه کلیدی اول خواهید بود . ( در این شکی نیست ! )

اما نکته ای که این جا می خواهیم برایتان مطرح کنیم ، گرفتن بک لینک از دامنه گوگل است . مثلا شما در گوگل پلاس می توانید هر لینکی از سایت خود را پست کنید و به این صورت بک لینک بگیرید:

محل گذاشتن لینک در گوگل پلاس

در این قسمت با کلیک روی دکمه لینک می توانید لینک خود را بیفزایید.

محل گذاشتن لینک در گوگل پلاس

پس از کلیک کادری باز می شود که می توان لینک را در آن کپی کرد

اما بک لینک اساسی گوگل پلاس قسمت About هر پیج است. من برای یکی از مشتریانم که می خواست باکلمه کفسابی سایت خودش را سئو کند ، این تکنیک را پیاده سازی کردم:

به پیج گوگل پلاس کفسابی و نماشویی آریا بروید. حال به قسمت About رفته و بخش Introduction را ملاحظه بفرمایید. این بک لینک بسیار قدرتمند باعث شد که من با کلمه کفسابی از صفحه 5 به صفحه 3 بروم:

2016-07-31_0-12-10

جالب است که در قسمت معرفی دکمه لینک پیش بینی شده است . برای همین به سادگی می توانید به سایت خود بک لینک قوی دهید. در شکل زیر دکمه لینک را مشاهده می کنید:

2016-07-31_0-12-22

البته این بک لینک بسیار قدرتمند باعث انتقاد بسیاری شده است . اولا این که در ایران استفاده از گوگل پلاس کم است و ثانیا این که این بک لینک به صورت نوفالو است.

در پاسخ تمام این ایراد ها باید بگویم که درست است که بک لینک به صورت نوفالو است ، اما در نظر داشته باشید که دامنه ای که در حال بک لینک از آن گرفتن هستید خود گوگل است ( قوی ترین دامنه جهان ! ) لذا با وجود نوفالو بودن نیز تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

امیدوارم که از این قسمت لذت برده باشید. نظرات شما باعث دلگرمی ما خواهد بود.

70 دیدگاه دربارهٔ «آموزش گرفتن بک لینک با انکرتکست کلمه کلیدی از گوگل: این یک ابر بک لینک است !»

  1. وبسایت بسیار آموزنده ای دارید،من تازه با سایت شما آشنا شدم.
    در زمینه معرفی سایتهایی که میتوان از آنها بک لینک گرفت بسیار سخاوتمندانه عمل میکنید
    امیدوارم روز به روز در زمینه معرفی سایتتون و فروش موفقتر باشید

    1. خواهش می کنیم بزرگوار
      ان شاءالله که بتونین به صورت حرفه ای سایت خودتون رو سئو کنین و بیارینش بالا

    1. خواهش می کنم
      ما هم خوشحال میشیم وقتی می بینیم که شما عزیزان میگین که این ها براتون مفید و مثمر ثمر واقع شده

  2. ممنون
    خیلی مفید بود من چند سال پیش برای گوگل پلاسم در About گذاشته بودم ولی خیلی وقت بود فراموش کرده بودم آپدیت کنم و مواردی را اضافه کنم.
    فقط یک سوال داشتم تعداد لینکی که از این طریق می گیریم اهمیتی ندارد مثلا 10 یا 20 لینک از همین طریق About بگیریم ؟؟

  3. ممنون بابت به اشتراک گذاری بک لینک گیری آسان از گوگل ولی به هر صورت فکر میکنم تعداد بسیار زیادی باید بک لینک ایجاد کرد تا موثر باشد. چون نوفالو هستند لینکهای شبکه های اجتماعی اصولا.

  4. بنظر من بک لینک از گوگل دیگر جواب نمی دهد. چرا که تمامی رقیبان هر کدام از گوگل یک لینک گرفته اند حداقل و این لینک از گوگل شده یکی از کارهای پایه سئو و اگر کسی انجام ندهد عقب است ولی لزوما انجامش باعث کاهش رتبه شدید نمی شود

  5. از آموزشهای نحوه بک لینک قراردادن و قرار دادن نمونه های از پست ها مربوط به دانشگاههای خارجی و داخلی تشکر وقدردانی میگرددو مطالب اموزشی شما در خصوص سئو نیز بسیار برای من مفید بود
    امیرحسین بیات-مدیر سایت صنایع دژاهن پارسه
    http://dezh.co

  6. من آماتور هستم و قبلا خونده بودم که لینک های نوفالو زیاد مهم نیستند ولی یه حسی به من می گه این نوفالو فرق داره به نظرم نکته خیلی کلیدی بود من سایتم http://www.Asandoc.com هست ممنون

  7. سلام
    این مطلب رو دوبار خوندم و خیلی چیز ازش یاد گرفتم
    سایت ما در مورد کارآفرینی با پرورش مرغ بومی کار می کنه
    امیدوارم با مطالبی که از شما یاد میگیرم بتونم سایتم رو بالا بیارم
    با تشکر

  8. سلام
    بنده این کار رو انجام دادم ولی تنها نکته ای که وجود داره این هست که فکر می کنم گوگل پلاس تا ماه آینده کلاً کنار گذاشته بشه و این تصمیمی هست که خود گوگل گرفته.
    به نظرتون اینجوری میشه؟
    ممنون

  9. سلام
    من مهندس عباس روستایی هستم دانشجوی ارشد نرم افزار یه وب سایت فروشگاهی نوشتم و مدت زیادی که به دنبال سیو سایت هستم تقریبا سه چهار ماه مطالب سایت شما خیلی به من جهت بالا بردن دامین اتوریتی سایت و همچنین نحوه سئو کلمات و پیج ها کمک کرده امید وارم باز هم روش های بک لینک گرفتن یا به عبارتی ابر بک لینک ها در مقالات سایت سون بک لینک قرار بدید تا بتونم سایت شهر بدلیجات که کارش فروش بدلیجات استیل هست رو روز به روز سئو کنم و به فروش برسونم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *