پرش به محتوا

نکاتی برای کسب بهترین نتایج از انجام تبلیغات در اینترنت (قسمت 3)

در قسمت گذشته از این آموزش، مبحث تبلیغات اینترنتی را توضیح داده و موضوع تبلیغات در موتورهای جستجوگر را به خوبی بررسی کردیم. در این قسمت به ادامه این موضوع برای شما عزیزان علاقه مند به خرید بک لینک خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

بنرهای تبلیغاتی آنلاین

یکی از مشهورترین روش‌های تبلیغات آنلاین، استفاده از بنرهای تبلیغاتی آنلاین می‌باشد. علت این امر نیز این است که ایجاد بنرهای تبلیغاتی یکی از اولین روش‌های تبلیغات آنلاین به شمار می‌رود که در دنیای دیجیتال شکل گرفت.

تبلیغات اینترنتی بنری از نوع تبلیغات اینترنتی‌ای به شمار می‌رود که وب سایت‌های پر بازدید تبلیغ پذیر، آن‌ها را بر روی صفحات وب مختلف قرار می‌دادند. این نوع از تبلیغات اینترنتی علاوه بر اینکه سبب معرفی شرکت تبلیغ دهنده به کاربران می‌شود، لینک‌های صفحه‌ی وب آن شرکت را نیز پخش نموده و باعث زیاد شدن ترافیک وب سایت به خاطر پخش لینک مستقیم وب سایت و نیز معرفی کردن برند تبلیغاتی به اغلب مردم در تمام شبانه روز و در هر جا و هر مکان می‌گردد.

نظر برخی از متخصصان حرفه‌ای تبلیغات اینترنتی، بر این است که این نوع تبلیغ بهترین و مؤثرترین نوع تبلیغ به شمار می‌رود. تبلیغات بنری معمولاً به‌صورت ها ی مختلفی همانند GIF و SWF می‌باشند و سایزهای مختلفی دارند که بنا به در خواست شرکت تبلیغ دهنده طراحی می‌گردند و در سایتی که بنر را منتشر می‌کند قرار می‌گیرند.

البته امروزه این نوع از تبلیغات مشکلی عظیم دارد که آن هم این است که به دلیل اشباع شدن این نوع تبلیغ و زیاد بودن بنرهای تبلیغاتی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و… کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به این نوع تبلیغ توجه کند و روی لینک آن کلیک نماید؛ بنابراین روشی که با این وضعیت برای تبلیغات توصیه می‌شود و فعلاً بهترین روش برای تبلیغات به‌حساب می‌آید تبلیغات در گوگل ادوردز می‌باشد.

تصویری از صفحه‌ی Home Page وب سایت varzesh3.com در زیر نمایش داده شده است. همان طور که می‌بینید این صفحه بنرهای تبلیغاتی زیادی دارد. در همه‌ی وب سایت‌های مانند این وب سایت وب سایت‌های دیگر نیز بنرهای تبلیغاتی بسیاری دیده می‌شود:

2017-09-13_20-26-33

تبلیغات پاپ آپ

احتمالاً کلمه‌ی پاپ آپ شما را به یاد المان‌های آزار دهنده‌ای بیندازد که کسی هیچ توجهی به آنان نمی‌کند و بدون کلیک بر روی آن‌ها را می‌بندد. مطمئنا شما هم همانند میلیون‌ها نفر دیگر هزاران پاپ آپ را بدون این که روی آن‌ها کلیک نمایید بسته‌اید و شاید مانند خیلی از افراد متنفر از دیدن پاپ آپ بر روی صفحه‌ی اینترنتی خود باشید. البته روش پاپ آپ برای تبلیغات در گذشته بسیار مؤثر بود اما امروزه این روش اصلاً کار آمد نبوده و مزایایی برای تبلیغ دهنده ندارد.

popups.0.0

ولی به نظر شما برای اینکه کاربران از دیدن پاپ آپ شما رنجور نشوند و متمایل شوند که از پاپ آپ شما دیدن کنند باید چه‌کار کنید؟ معمولاً در بین پاپ آپ ها آن‌هایی موفق‌ترند که کاربران را به وب سایت دیگری منتقل نمی‌کنند یعنی کسی که پاپ آپ طراحی می‌کند بایستی آن را بر روی وب سایت خودش طراحی کند نه در وب سایت دیگری…

اکنون شاید این سؤال به ذهن شما برسد که خب وقتی کاربران در وب سایت شما هستند دیگر چه نیازی به پاپ آپ است؟ شما می‌توانید با طراحی پاپ آپ هایی که پیشنهادات ویژه برای کاربران دارند در بهبود تعامل خود با کاربران تلاش ویژه‌ای کنید و روابط بلند مدتی نیز با آن‌ها داشته باشید. مثلاً شما می‌توانید در ازای دادن پیشنهاد ویژه به کاربران، از آن‌ها بخواهید آدرس ایمیل خود را برای ثبت در مجله به شما بدهند تا از آن به بعد شما بتوانید تبلیغات خود را از طریق ارسال ایمیل به آنان برسانید و دائماً با آن‌ها در تماس باشید.

و یا به‌عنوان مثال شما می‌توانید پیشنهاد دادن یک ویدئویا پی دی اف آموزشی به‌صورت رایگان را به کاربران بدهید و به ازای آن ایمیل کاربران را دریافت کنید. فراموش نکنید که استفاده از پاپ آپ نتایجی سریع و بی‌درنگ نخواهد داشت اما نتایج دراز مدت خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت و حتی باعث می‌شود که شما پایگاه عظیمی از ایمیل کاربران را داشته باشید.

تبلیغات در وبلاگ‌ها

تبلیغات در وبلاگ‌ها روشی نسبتاً جدید و ابداعی برای تبلیغات آنلاین می‌باشد که شاید بیشتر افراد چیزی در مورد آن نمی‌دانند. در این روش در صفحه‌ی وبلاگ‌ها هیچ گونه تبلیغی دیده نمی‌شود و یا حتی هیچ بنر تبلیغاتی‌ای نیز در صفحه‌ی وبلاگ قرار داده نمی‌شود، بلکه قصه‌ای شبیه به یک خاطره در وبلاگ گذاشته می‌شود که در آن قصه به محصولات ویژگی‌های یک برند اشاره می‌شود.

در واقع محتوایی مربوط به یک برند خاص نوشته می‌شود و از زبان خود نویسنده در وبلاگ قرار می‌گیرد. برای این که بتوان چنین محتوایی را تولید کرد باید کاری تیمی و گروهی انجام گردد و در انتخاب وبلاگی که برای این کار انتخاب می‌شود دقت فراوانی کرد.

2016-05-17-1463522766-6892094-bloggercontent

تجارت‌ها در ابتدا بایستی وبلاگ‌هایی را بیابند که دارای طرفداران بسیار زیادی باشند و در آن‌ها ارتباط و اعتماد سازی خوبی بین صاحب وبلاگ و کاربران آن برقرار شده باشد و سپس به صاحب وبلاگ پیشنهاد کنند که در ازای انتشار مطلب تبلیغاتی‌شان به وی هزینه‌ای پرداخت کنند و یا خدماتی به وی ارائه کنند.

برای این که بتوان از این روش تبلیغاتی بهره‌ی کافی را برد تنها کاری که باید انجام داد این است که وبلاگ‌هایی که تعامل خوبی باهدف و موضوع تبلیغ مد نظر ما دارند را پیدا کنید و پیشنهاد هم کاری به آن‌ها دهید.

مثلاً وبلاگ TheFashionSpot از وبلاگ‌هایی است که زمینه و موضوع آن مد و مسائل زیبایی زنان می‌باشد و دارای علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری است. بیشتر افراد و کاربران این وبلاگ زنان جوانی‌اند که به مسائل زیبایی اهمیت زیادی می‌دهند. اغلب برندهای لوازم آرایشی نیز پست‌ها و تبلیغات خود را در این وبلاگ منتشر می‌کنند تا به نتیجه‌ی خوبی در تبلیغات آنلاین خود رسند و مشتریان زیادی را جذب خود کرده و سبب ایجاد ترافیک در وب سایت خود شوند.

2 دیدگاه دربارهٔ «نکاتی برای کسب بهترین نتایج از انجام تبلیغات در اینترنت (قسمت 3)»

  1. تبلیغات اینترنتی روز به روز داره گسترده تر و وسیع تر میشه
    نمیدونم ولی فک کنم به زودی دیگه غیر از اینترنت نداشته باشیم. یعنی کل فروش ها اینترنتی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *